Tuesday, September 29, 2009

RUMAH KU DALAM KENANAGAN part5






Masa rumah lama nak dirobohkan aku sempat selamatkan beberapa keping video tape yg pernah aku rakam melalui kamera video besaq aku.Cukup banyak gambar video kenangan semasa aku blk kg.Untuk nak masuk semua ke dlm blog agak besar juga filenya, jadi buat masa ni aku terpaksa convert ke bentuk gambar saja.Inilah hasilnya , ada gambar mak dan bapak masa sihat.Ada juga beberapa orang yg jadi arwah antaranya Pak teh yop,Ustaz ya, Pak Cik Mid.Tak ketinggalan ada juga badan agak gempal masa belum kena kencing manis.Tapi yg menarik ,dulu nampak susah lani ada tractor nak buat rumah banglo lagi.Akhir sekali dulu masih budak2 tapi lani......Inilah perubahan 10 tahun
lalu.



Pak Ali
Ipoh
29/9/2009

10 comments:

  1. oik..!paklai(gambar bwh)ingatakan sapa.lama dok tenung mcm paklah la pulak.hensem...

    ReplyDelete
  2. Naim....masa cukuq rambut.Masa tu Pak lah dok perut bore lagi

    ReplyDelete
  3. aku inagtkn pak lah rupanya pak lai...x botak lg

    ReplyDelete
  4. Ajis ku kan minta jadi hensem tapi beranak dah hensem nak buat cam na....

    ReplyDelete
  5. masa ni team marhaban ust ya tgh famous yg dktuai oleh nasri mud dan rodi walid...aku pun join gak dulu merata pi dok merhaban umah knduri...

    ReplyDelete
  6. tak sangka muka paklai dulu ada iras2 aku

    ReplyDelete
  7. cuba perhati betul2 gambar kat atas tu, gambar dato' hamid sudah di masukkan dengan menggunakan teknik super impose..hampir2 menjadi la tu... tunggu gambar tok sahaq pulak...

    ReplyDelete
  8. buh la gambaq saya kat laman blog ni....

    ReplyDelete